WhatCanSandraSay

Godmorgon! Igår satt jag och roade mig med en ny bloggdesign, eller rättare sagt en ny blogg. Jag har tröttnat på blogg.se som sällan eller aldrig uppdaterar portalen. Den portal som en gång var ny, modern och spännande är inte alls användarvänlig längre i jämförelse med andra portaler. Det finns säkert brister med den nya portalen jag valt också men jag vet att de åtminstone försöker hitta nya, roliga funktioner att använda. Jag har redan hittat massor.

Jag kommer inte föra över inläggen härifrån, helt enkelt för att det skulle ta alldeles för mycket tid och tålamod. Den nya bloggen kommer endast att behandlas som ny till viss del för de eventuella nya läsarna men för det mesta ska jag försöka att bara fortsätta som jag gjort med denna. 

Denna bloggen var från början tänkt att det skulle vara en viktminskningsblogg och handla till större delen om just det. Som ni har märkt har det ju inte blivit riktigt så, vilket också är en av anledningarna till att jag vill byta och testa på något nytt. Den nya bloggen kommer handla om lite allt möjligt som händer och sker i mitt liv. Hoppas att ni vill följa med! :)

WhatCanSandraSay.blogspot.se

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0