Veckan som gått.

Har inte haft någon lust att blogga i veckan. Har inte gjort överdrivet mycket heller. I tisdags satt jag och pluggade, skrev paper för litteraturseminariet. I onsdags var det dags för litteraturseminariet och efter det satte jag mig och fixade några kompletteringar jag hade. Hade även tänkt börja läsa till andra litteraturseminariet men det blev inte så mycket av det. 

Tränade i onsdags också. Gick bra. Måste bli bättre på att motionera på vardagarna, har varit väldigt dåligt med det senaste tiden, bortsett från i helgen då jag promenerade massor med mamma och Zita.

I morgon åker jag och Oscar till Halmstad. En himla massa flängade fram och tillbaka. På söndag ska vi på dop för Oscars brorsdotter så det blir nog en trevlig helg. Det brukar det förvisso bli när man är där nere. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0