Heeej peppet!

Det fascinerar mig fortfarande varenda månad. Mitt "tillstånd" allltså. Jag har varit sjuukt opepp på allt det senaste, framför allt träning, skola och städ. Idag fick jag min mens och vips har jag spontant tagit tag i disken här hemma. Sinnessjukt att man kan bli så nere bara perioden mellan ägglossning och mens. Sedan tar det ett par dagar innan man byggt upp peppet igen. Det värsta är att jag är så medveten om att jag är opepp och nere. Jag är också medveten om vilken tid det är på månaden och att det kan bero på det. Men likt förbannat finns det en röst i huvudet som säger "nejdå, de antidepressiva fungerar klockrent och mitt opepp beror på något heeeelt annat". Varenda månad. Fascinerande som sagt. Funderar på att sätta ihop en scrap-book med massor med positiva grejer som jag vill uppnå med viktminskningen som jag bara kan ta fram och titta i när jag börjar förhandla med mig själv. Kan vara kul. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0