Fredag

Låt er inte luras. Jag har inte fått ordning på livet ännu. Men jag kände för att blogga lite. ;)

Idag har jag fått lite vettigt gjort i alla fall. Städat köket, välbehövt. Nu ikväll har jag skrivit några inlägg i skolbloggen så att det finns något att responsa på nästa vecka. Ska trycka in något ljudbesök också, eller alla tre som vi ska göra till och med kanske. Får se.

I morgon ska jag ta och städa järnet här hemma hade jag tänkt. Det behövs verkligen göras en storstädning. Dessutom behöver jag rensa papper och klädkammaren och grejer så att jag har koll på vart allting är. För i slutet på april flyttar jag nämligen hem till mamma i Göteborg igen. Tänkte börja packa först nästa helg då jag har gott om tid på mig, men vill gärna ha lite uppstrukturerat innan. När det gäller sådant är jag åtminstone bra på att ha framförhållning. ;)

Hälsan har kommit på sidospår. Ätit sjukt ohälsosamt, tagit bussen till och från skolan i stället för att gå. Det enda jag egentligen gjort den senaste tiden är träningspassen med min PT. Känns ganska kasst. Blir lättare att ta nya tag när flytten och allt är färdigt, men ska försöka ta tag i maten efter helgen åtminstone. Känns direkt när man börjar slarva. Orkar inte alls lika mycket på träningspassen då. Har fortfarande inte druckit en enda droppe cola sen 2 januari vilket jag är stolt över, men det känns som att det är hög tid att gå på nästa utmaning om jag vill ha några resultat av det hela vilket jag självklart vill. Men först får det bli lite sömn tror jag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0