Lista.

Ja, jag har tråkigt och ja, jag vet att ni med största sannolikhet skiter fullständigt i att läsa detta. Men jag har åtminstone varit sysselsatt en stund. :P

Tio saker om ditt liv:
Har du någonsin varit kär? - Ja
Tror du på kärlek? - Absolut!
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jag försöker att inte ångra sådant som redan skett. Det skapar bara onödig ångest.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja.
Har du krossat någon annans hjärta? - Jag hoppas inte det, men troligtvis.
Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? - Nej.
Har du någonsin tyckt om någon utan att tala om det för honom? - Ja. Ibland passar det sig inte att berätta.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, men vill vara noga med att ta det lugnt.
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Det skulle jag nog tro ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, kärlek är för stort och behöver mer tid. Men tror på lättare förälskelse.

Tio saker:
Kärlek eller pengar? - Kärlek!
Vin eller öl? - Öl.
Dag eller natt? - Dag.
One night stand eller förhållande? - Förhållande.
Tv eller internet? - Internet.
Pepsi eller cola? - Dricker inget av det längre, men colaknarkare som jag varit (höhö) så cola såklart.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Romantisk hemmakväll.
Färgfoto eller svartvita? - Beror helt på motivet.
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face är alltid att föredra.
Bilddagboken eller facebook? - Facebook.

Har du någonsin...:
Blivit upptäckt när du smitit ut? - Har aldrig behövt smita.
Velat ta livet av dig? - Tänkt tanken om det men aldrig funderat på att faktiskt slå slag i saken. Vad skulle det hjälpa?!
Gjort något du ångrar? - Som sagt, försöker att inte ångra sådant som redan skett, men jo det har jag väl. Inget jag går och mår dåligt över dock.
Hoppat bungyjump? - Nej. Inget jag känner för att göra heller.
Varit med i en olycka? - Nej, lyckligtvis inte.
Ätit en hel tårta? - Räknas tårta i bakelseformat? ^^
Önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej.
Gått på bio ensam? - Nej.
Tyckt att världen suger? - Det har hänt.

Tio känslor:
Saknar du någon just nu? - Hmm, nej.
Är du glad? - Jo, varför inte.
Är du fundersam? - Inte direkt. Orka grubbla över saker nu?!
Är du uttråkad? - Egentligen inte. Mest trött och rastlös samtidigt.
Är du tysk? - Är det en känsla att vara tysk? I så fall, nej, inte värst.
Är du italienare? - Nej, men sugen på en weekend till Italien.
Är du finsk? - Nope.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - De har lyckligtvis aldrig varit gifta.
Gillar du någon just nu? - Beror på hur man menar, men det finns många jag gillar i mitt liv. ^^.

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - Tycker inte det avslöjar så mycket om mig, men den är 23.48.
Namn? - Sandra.
Hur många barn vill du ha? - Minst 2, därefter får jag se men skulle vara mer än nöjd med ett också. :)
Vill du gifta dig? - Ja, om den "rätte" dyker upp.
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Det varierar.
Har du ätit sushi? - En gång, aldrig mer.
Favoritglass? - Gb's halvliterspaket med nogger. Omnomnom.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1 sorts müsli.
Humör? - Trött och rastlös.

Fyra grejer:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, inte riktigt min grej det där. :P
Har du en hund? - Jaa, min älskade pälsboll. <3
Sover du helst själv eller med någon? - Sover bäst själv men helst med någon beroende på humör.
Tror du på spöken? - Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Skulle...:
Du vilja vara längre? - Nej, jag trivs bra med att vara kortis.
Du vilja kyssas nu? - Nej.
Du vilja dricka dig full nu? - Det vill jag sällan så nej.

Kan...:
Du röra på öronen? - Tror det.
Du slicka dig på näsan? - Varför skulle man ens vilja slicka sig på näsan?
Du kolla i kors med ögonen? - Ja.
Dina föräldrar lita på dig? - Ja.
Du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja, om jag inte är på prathumör så är det inga problem.
Du vara på en fest utan att dricka? - Inga problem.
Du tänka dig att pierca dig i naveln? - Nej, det skulle inte passa mig.
Du suga? - Jomenvisst.
Du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Om jag har bestämt mig för att inte spendera dom ja.

Har...:
Du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, vem har inte det som tonåring egentligen?
Dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - En av dom i alla fall. Den som räknas! <3
Du syskon? - Jo, typ.
Du någonsin haft sex ed någon? - Ja.
Dina föräldrar ljugit för dig? - Troligtvis, den ena avsevärt mycket mer än den andra.
Du varit full den här månaden? - Nej, inte ens det här året.
Du redan tröttnat på dessa frågorna? - Nej, tycker det är ganska avkopplande.
Du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej, men ska göra det snart.
Du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja.
Du blivit påkommen när du haft sex, om du haft det? - Jo.
Du ljugit på någon fråga än då? - Nej.

Vem...:
Älskar du? - Det finns många jag älskar. De som förtjänar det!
Hade du senast sex med? - Den informationen behåller jag för mig själv.
Vill du bli full med? - Vill inte bli full?!
Är den bästa artisten/gruppen? - Finns ju många! Det varierar beroende på humör och tidpunkt.
Pratade du senast i telefon med? - Fina morbror. <3
Är snällast i världen? - Mamma är alltid bäst! <3
Vill du prata med? - Ingen just nu. Njuter av tystnaden.
Sov du senast med? - Mammut.
Vet allt om dig? - Tror inte någon vet precis allt.
Hatar du mest? - Hat tar så mycket onödig energi.
Kramade du senast? - Mamma. <3
Kan berätta allt för dig? - Det är upp till var och en att bedömma.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0