Sommarlov!

Igår var det dags för avslutning i skolan. Vi började med att träffas i skolan vid 15-tiden. Där blev det lite fika, musikquiz och framträdande. 

Efter att vi varit i skolan drog de flesta (inklusive jag själv) till restaurangen Grekiska Tavernan där vi skulle äta middag. Jättetrevligt var det. Tyvärr tyckte jag inte alls om maten, har aldrig gillat grekisk mat. Men sällskapet var bra i alla fall.

Efter restaurangen satte vi oss i skolan och förfestade lite innan vi till slut drog till Brasseriet där vi hängde på uteserveringen ett par timmar. Jag skulle egentligen sova hos Isabell men hade verkligen ingen lust att sova någon annanstans än hemma så jag tog sista möjliga bussen hem i stället.

Hade en jättetrevlig kväll och det känns väldigt skönt med sommarlov, samtidigt som det känns fruktansvärt tråkigt att denna kursen är över. Det har utan tvekan varit den bästa kursen på hela utbildningen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0