Uppdatering.

Jag står fortfarande emot och har inte intagit något godis eller coca cola. Det känns bra. Det var längesedan jag var utan godis och cola så här länge (10 dagar nu). Har de senaste dagarna haft en fruktansvärd huvudvärk. Vet inte om det beror på att jag inte längre får koffein till hjärnan eller sockret eller om det är vädret som spökar eller vad det kan vara.

Det har varit ganska mycket i skolan denna vecka med tre examinationer och i morgon ska jag sätta mig och skriva mitt individuella arbete. Förhoppningsvis räcker det att sitta i morgon, även om jag tvivlar. Vet ju inte ens vad jag ska skriva om ännu och tycker instruktionerna är lite luddiga, som så många andra gånger under denna kursen.

Anyhoo. Snart ska jag ner och möta Oscar vid Maxi så ska vi storhandla. När vi var nere med storhandling i sikte senast glömde jag pengarna hemma så det blev bara det nödvändigaste med de pengarna vi hade tillgång till då.

Kommentarer
Postat av: Anja

Huvudvärken kan väl vara en kombination av allting?

Håll ut bara mot sockercolamonstret för du är grym och du kommer klara det för att det är det du vill.



Själv ska jag nog dra bort kaffe imorgon inspirerad av dig.



En dag i taget och ibland en minut i taget kör vi om det behövs men klarar det gör vi

2012-01-12 @ 18:49:32
URL: http://anjasviktfight.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0