Tentaplugg.

Jag hoppas verkligen att omtentan i morgon innehåller i princip exakt samma frågor som första tentan för det känns verkligen som att det sitter nu. Tentan är om svenska som andraspråk. Vid förra tillfället fick jag fullkomligt hjärnsläpp och kom inte ihåg någonting. Vi hade då dessutom två tentor vid samma tillfälle. Klarade den ena men jag har ingen aning om hur. Men det är väl gött att man kan ha lite tur med sig också. :)

Är sjukt rastlös i benen nu efter att ha suttit i skolan hela helgen. En underbar känsla för övrigt som jag inte är van vid att ha. Tänker därför dra till gymmet innan tentan i morgon (börjar 14.00) och göra av med lite överskottsenergi och lite eventuell nervositet.

Kommentarer
Postat av: Anja

Då hoppas jag att din träning och tenta går bra imorgon.

Lycka till.



Sv: jo jag tänkte som du där sen kom 1an och undra om jag verkligen skulle berätta och titta på mig som jag var knasig och att det var nåt skämmigt.

Vi får se antar det faller sig naturligt kl 14 imorgon hur jag gör.

2012-01-08 @ 17:43:45
URL: http://anjasviktfight.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0