Bra.

Jag tror att tentan gick bra. Det kändes bra. Satte mig och läste igenom frågorna, upptäckte att jag faktiskt kunde svara på dom och skrev för kung och fosterland för att hinna få ner så mycket som möjligt innan allt sipprade ut ur hjärnan vilket det kändes som att det kunde göra vilken sekund som helst. Men som sagt, tror att det kan ha gått. :)

Var på gymmet innan idag. Gick bra där också, gick/sprang på bandet en stund. Hade två band på vardera sida av mig som var ockuperade av två stycken tvåmeterssnubbar. Måste sett hemskt roligt ut med mig på 158 ynka cm i mitten. 

Kom hem för en stund sedan. Satte mig i soffan, men känner mig smått rastlös. Ska nog passa på och städa lite när energin ändå finns. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0