Bloggar och cyklar

Idag i skolan har vi gjort bloggar. Vi ska använda bloggen som portfolio för att dokumentera allt vi gör i denna kursen likväl som vår utveckling. Blir kul. Om ni vill kan ni kika in på den här.

Jag är sjukt sugen på att plocka fram cykeln och börja cykla till och från skolan. Hade varit perfekt som vardagsmotion, särskillt eftersom jag bor uppe på en stor kulle. :P Tyvärr är det fortfarande väldigt kallt och halt till och från så jag vet inte riktigt om jag vågar. Klant är mitt andranamn (eller inte, men det kunde varit) och jag är inte direkt känd för att kunna cykla utan att skada mig. Jag minns särskillt en gång då jag började cykla ner för Göta älv bron i Göteborg och upptäckte halvvägs ner att jag inte hade några bromsar på cykeln. Snacka om adrenalinkick! Jag överlevde, men inte mycket mer än så. Jag får fundera på det helt enkelt. Hade varit gött.

Nu måste jag sitta och fundera ut något litet som jag kan avvara hemifrån för att ta med till skolan som representerar mig. Förslag anyone?

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahah smart tjej som inte hade bromsar. Hur gick det med dig?

2012-01-17 @ 21:51:45
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0