Tränat.

Idag träffade jag min PT igen. Körde nästan samma pass som sist men kändes lite lättare idag även om vi ökade vikterna och så. Nu är det bara att invänta träningsvärken! :O Bara det inte blir som sist, då kommer jag dö. Typ. 

I morgon sticker jag till Göteborg en sväng. Ska se till att promenera till resecentrum så att det blir lite promenerande i alla fall. Måste skärpa till mig.

Måste skärpa till mig med maten också. Det är förvisso lättare att ta tag i efter fredag när vi får pengar. Men ändå. Har blivit alldeles för mycket slarvande det senaste. Sötsuget är det värsta. Vill ha allt. Men jag har ju lyckats sluta med colan så då ska jag nog fan lyckas med det här med.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0