Nu kör vi!

Jag har inte ändrat något i bloggen, kunde inte komma på vad jag ville ändra så struntade i det. Blir nog bra ändå. 

Idag hade jag mitt första möte med min personliga tränare. Ska träffa henne 20 gånger för snuskigt mycket pengar. Men det gör ingenting. Första mötet gick riktigt bra. Eftersom jag har varit jätteförkyld i veckan satt vi bara och pratade idag och la upp lite idéer och planer. Det jag ska starta med nu:

  • Äta frukost
  • Promenera till och från skolan. Om jag inte är i skolan ska jag få in åtminstone 45 minuters promenad på morgonen.
  • Förändra utséendet på tallrikarna till middagen. Mer grönsaker, mindre pasta.
  • Hitta bra promenadvägar.
  • Tänka positivt, sluta förhandla med mig själv. ;)
Hade även invägning idag. 102,5kg stod vågen på.

Blir nog bra det här tror jag. Sätter igång i morgon. Idag ska jag ta och städa här hemma så att jag slipper tänka på det. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0