Sockerfusk och tenta.

Fuskade med sockret idag. Crap! Helt värdelöst att gå och handla när man redan är hungrig, det följer alltid med något som inte ska komma med. Menmen, bara att köra på som om ingenting har hänt. :)

Det här är nog första gången någonsin som jag inte känner att jag har panik inför kommande tentan som är i morgon. Tentan är på noter, totvärden, transponering och sådant. Ganska kul när man väl har fattat grejen. Tror jag kommer sätta den tentan, hoppas det. Fick full pott på övningstentan som jag gjorde idag. Nästan. Gjorde ett slarvfel om jag ska vara ärligt men man är ju förhoppningsvis lite mer eftertänksam under själva tentan.

Ikväll är jag både rastlös och trött samtidigt. Sjukt irriterande. Tror jag behöver röra på mig i morgon men har inte bokat in något nytt pass med min PT. Glömde helt av att smsa henne och vill inte sätta press på henne genom att höra av mig dagen innan jag vill träna heller. Bokar in ett för nästa vecka i stället så får jag köra något eget hemma eller ta långpromenad eller ja, något ska jag nog komma på. Zumbat är nedpackat i någon kartong någonstans, gymbollen likaså. Aja, det löser sig.

Nu ska jag sitta och läsa lite strunt på familjeliv och bara samla kraft inför tentan. Wish me luck!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0