Sjuk vovve. :(

Nu börjar vi komma iordning lite här hemma i alla fall. De flesta kartongerna är nere i källaren och det som ska vara uppackat är uppackat och behöver "bara" organiseras nu. Vi ska köra sista rycket i morgon här, idag finns ingen ork.

Jag och mamma har precis varit nere hos veterinären med Zita. Hon har varit jättekonstig sedan igår. Hoppar inte upp och ner i soffan eller sängen som hon alltid gör annars. Skriker till och skakar när man rör vid henne osv. Veterinären klämde och kände på henne och tog blodprov och drog slutsatsen att plutten har ont i ryggen. Hon fick smärtstillande som hon ska ta en gång/dag i en vecka så får vi se sedan hur det är. <3

Ikväll ska jag och några kompisar iväg och bowla. Får se hur det går. Brukar vara hyffsat värdelös och idag lär jag knappast vara bättre eftersom jag har ont i ryggen efter att ha burit kartonger och en massa andra tunga grejer flera dagar i rad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0