Nytändning.

Jag känner att jag har fått en nytändning för viktminskningen. ÄNTLIGEN! Vet inte vart den tog vägen sist men nu gäller det att se till så att den inte försvinner igen. Idag började jag dagen med att slänga ut godiset som fanns kvar. Rätt ner i papperskorgen. Som att slänga pengar, men det är det värt. Nu har jag ägg som kokar på spisen som jag tänkte börja dagen med. Dagen började sent och det är ju inte riktigt bra matvanor att börja med lunch men hey, ett steg i taget. 

Träningsvärk from hell har jag också. Rumpa och lår har fått ta stryk denna gången. Nu vet jag dock att det går över så det är inte lika illa som första gången då jag på allvar trodde att jag skulle avlida av träningsvärken, alternativt behöva kapa av benen.

Men nu säger min klocka att äggen kokat klart så jag återkommer senare. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0