Hungrish

Jag är galet hungrig trots att jag ätit. Sockerbristen som luras och säger till min kropp att jag är hungrig fast jag inte är det egentligen. Sjukt irriterande. 

Idag har det inte blivit alltför mycket gjort som jag hade tänkt. Var nere vid maxi en sväng, glömde köpa toapapper så måste ner i morgon igen. Typiskt. Utöver det har jag tvättat, hängt med en sinnessjuk Isabell (no offence), tittat på film och rensat galet mycket papper. 

Nu tänkte jag sova. Ska försöka komma upp hyfsat i tid i morgon och få i mig frukost för en gångs skull och ta och städa iordning i lägenheten. Man skulle kunna tro att det blir mindre skit att ta tag i när man packar ner halva lägenheten men inte då. Det är saker överallt! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

None taken. Men värre lär det bli de kommande två veckorna, jag är redan nervös för de matcherna!

2012-04-08 @ 02:31:49
URL: http://lifeasbell.wordpress.com
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TACK SNÄLLA <3 Betyder mkt.

KRAM

2012-04-10 @ 09:26:24
URL: http://overleva.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0