Ang. utmaningen.

Fick en kommentar om utmaningen och ja, det går ju inte alls som ni ser. Faktum är att jag insåg redan dagen därpå att det inte skulle fungera eftersom jag inte har någon lust att vara en av de som sitter och fotograferar sin mat bland folk. Jag skulle absolut kunna göra det hemma, men själva syftet med utmaningen skulle ändå försvinna. Får komma på något annat i stället. Snart åker Oscar till Stockholm och då borde det automatiskt bli bättre med kosthållningen. Av någon anledning har jag lättare för att äta bra när jag är själv.

Ikväll blir det bio. Hoppas att ni alla får en jättetrevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Självklart! :) Kommer upp ett inlägg om det i morgon! :)

2012-04-18 @ 21:26:12
URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Precis. Det är inte så enkelt som det låter. Du har alldeles rät. Vet inte hur många tårar jag fällt pga jag velat ge upp!



Följ mig gärna på facebook för att få lite tips om träning, musik, prat med andra "medlemmar" osv :)



KRAM

2012-04-19 @ 18:20:12
URL: http://overleva.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0