Telefonstrul!

Jag fick lite aggressionsproblem igår kväll. Jag skulle bara stoppa in Ajfönen i datorn och föra över en bild. Samtidigt behövde det göras en uppdatering på telefonen så jag tänkte att det är la lika bra att ha den gjord. Mitt i uppdateringen kom det upp en liten ruta att det inte kunde slutföras och vips så kunde jag inte göra någonting med telefonen. Alls.

Ringde till 3 kundtjänst (sjukt bra service, jättetrevlig kille att prata med - pluspoäng på det!). Killen på 3 hjälpte mig att få igång telefonen såpass att jag kunde göra en fabriksåterställning på den. Jag har gjort det förr och det brukar inte vara något problem utan jag brukar bara få synkronisera telefonen med den senaste säkerhetskopian så brukar jag ha det mesta kvar, bortsett från möjligtvis någon enstaka app som jag laddat ner efter senate kopian gjordes men det kan jag leva med.

Igår ville den dock inte synkronisera med den senaste så den enda jag hade att gå efter var en från den 13 april i år. INTE OKEJ! Jag har laddat ner hur mycket braiga appar och organiserat det hur bra som helst sedan dess. Nu är det inte alls som det ska. Och det retar mig.

Menmen, jag ska la lyckas få ordning på den också.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0