Sista vfu'n för terminen.

Nu är vfu'n över för denna termin. Sjukdagar, områdesdagar och allt har jag tagit igen så nu dröjer det innan jag kommer tillbaka igen. Trist. Jag tycker väldigt bra om min vfu-plats, om barngruppen, området och allt. Skulle mycket väl kunna tänka mig att arbeta där.

Denna veckan är fartfylld, men mer om det allteftersom. I morgon blir det dock projektarbetsskrivande heela dagen med min partner in crime, Isabell.

Har för övrigt haft en jättejobbig halsbränna i två dagar nu. Brukar få det när jag sovit dåligt, men inatt sov jag faktiskt bra men idag har det ändå varit värst. Sjukt jobbigt. Fick en Pantoloc Control av en på vfu'n förut men det hjälpte inte ett skvatt. Var inte direkt till min fördel att jag hade stark mat med mig heller. Får la se när den behagar att ge sig av. Nu ska jag vila en stund innan det är dags att ta tag i disk-berget i köket.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0