Projektarbete och Zumba

Riktigt kort dag i skolan idag med 1,5 timmas handledning för projektarbetet. Projektarbetet är det enda som är kvar i denna kursen, sedan är den över. Äntligen. Jag och Isabell skriver tillsammans och skall skriva om pedagogers förhållningssätt till att lära ut hållbar utveckling till barn i förskolan. Nästa vecka ska vi ut på VFU-platserna (verksamhetsförlagd utbildning) med en enkätundersökning som pedagogerna där skall få svara på.

På "hälso"-fronten idag har det gått bra. Hade ingen frukost-mage idag (brukar jag aldrig ha) men fick i mig lite i alla fall. Åt lunch när jag kom in till skolan (ciabatta med salami, brie-ost, sallad och lök). När jag kom hem körde jag Zumba i 50 minuter. Det är helt galet länge för att vara mig! Så stolt över mig själv! Och bättre ska det bli. 

Har satt upp mål och delmål med vikten nu. Meddelar dessa senare. Det kommer även upp ett recept på grytan jag gjorde till middag igår samt en liten presentation om mig. :)


Kommentarer
Postat av: glittra

Woaw vilket proffs du är på detta med bloggeri hmmm jag är helt ny på banan så du får väl ha lite överseende med det :-)



Grymt impad av dina zumba träning :-) 50 min...o my good vad du är duktig jag lovar jag är glad om jag fixat 5 min!



Nu ska jag checka in o titta på darlingen.



Ha en toppen kväll



So long

2011-11-15 @ 19:47:54
URL: http://glittrashalsa.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0