Onsdag.

Fortfarande ingen frukostmänniska, uppenbarligen. 1 Actimel och 1 clementin gick ner innan jag var precis på gränsen till illamående och jag vägrar att äta så att jag mår illa. 

Oklart vad som händer idag. Funderar på att köra storstädning och damma av hyllor och liknande i lägenheten. Fast ska nog börja med samma Zumba-pass som jag körde igår. Ska även försöka fortsätta läsa på en bok jag börjat på som är relaterad till hälsa. Det hör inte till vanligheterna att jag lyckas få tid till att läsa annat än skolgrejer nu för tiden. Recension kommer när den är färdigläst men so far, so good. 



Blev sötsugen inatt men i stället för att käka av chokladen (ja, vi har choklad hemma) så målade jag mina gräsliga naglar så att de matchade min onepiece. Kul att se att man kan följa sina egna råd ibland. Hepphepp! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0