Ny frisyr!

Mitt hår brann inte upp hos frisören förut. Det bara kändes så en stund. Min frisör var jättetrevlig och jätteduktig! Blev jättenöjd med frisyren och färgen. Fick dessutom lite massage under schamponeringen eftersom de hade massage-stolar där. Hur gött är inte det?

Egobilder är inte min grej! Men här är "frisyren" innan i alla fall med en hemsk utväxt.
Funderade på att skaffa denna blågrå färgen permanent. Tuppkammen också. Det var ju ganska hett. Eller?
Om jag hade skaffat den blågrå färgen hade jag lätt kunnat spexa till den med lite folie vid partyn!
Beslutade mig dock för att fortsätta vara blond. Nöjd med frisyren! Men som sagt, egobilder är INTE min grej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0