Lasse Brandeby!

Dåligt med bloggande idag. Har inte haft någon lust att göra något, alls. Och ungefär så mycket har jag gjort också. Inget alltså. Eller jo. Jag var nere och handlade precis. Tacos blir det ikväll när Oscar kommer hem. Sen middag idag alltså.

Ska försöka sova tidigt idag. I morgon och på tisdag är det VFU (verksamhetsförlagd utbildning) som gäller. Ska dels göra igen två dagar som jag missat från förra perioden och så ska jag passa på att göra en enkätundersökning med pedagogerna angående deras synsätt på hållbar utveckling i förskolan. Det i sin tur ska bli till någon form av projektarbete, förhoppningsvis.

Har för övrigt fått två blåsor på foten efter gårdagens promenad. Jättekonstigt. Har ju använt de skorna länge utan att få några blåsor på gymet, så varför skulle jag få det utomhus? Skumt. Och oskönt!

Idag tar vi också farväl av folkkäre Lasse Brandeby som avled under natten till idag och det gör jag med ett klipp på "Kurtan" från mitt födelseår - 1989.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man får göra ingenting, och jg älskar att göra ingenting :]



Hoppas du haft det bra helg utan sambon :]

Vi får träna ihop snart!

2011-11-20 @ 22:22:34
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0