Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Blev inte så mycket gjort idag som jag hade planerat. Alls. Körde Zumba i 20 minuter innan mina fötter sa ifrån. Har mest hängt framför One Tree Hill idag. Bra serie! Fick till och med bli pizza till middag. Inte okej, men jag hade verkligen ingen lust att laga mat! Ska försöka hitta lite bättre lösningar till det problemet eftersom det trots allt händer titt som tätt att man bara inte har någon lust att ställa sig och laga mat trots att man har skrivit ner det i en matlista. Några bra förslag?

I morgon ska jag hänga med Isabell i skolan. Ska fixa enkät och grejer. Får se vad/om det blir någon träning i morgon. I slutet på denna månaden ska jag i alla fall köpa mig ett par nya träningsskor så att jag kan använda de jag har nu utomhus i stället. Har inga vettiga skor att gå promenader i utomhus vilket är lite tråkigt för jag vill kunna variera min träning så gott det går för att jag inte ska göra samma misstag som tidigare och tröttna.

Menmen. I morgon är det en ny dag, kan bli bra det! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0