Torsdag.

Dagarna bara flyger fram känns det som. Spelar liksom ingen roll om man håller sig fullt sysselsatt eller om man inte gör någonting alls, dagarna bara försvinner ändå. Igår var det inte mycket aktivitet här hemma. Tog mig en svängom med dammsugaren och hade under samma veva sönder den. Röret bara sprack. Värdelöst. Så fruktansvärt tråkig sak att behöva lägga pengar på, särskillt när den inte ens är gammal. Nåja.

Idag ska jag pallra mig ut i regnet och slåss med alla andra på systembolaget. Införskaffa drickat till nyår. Längesedan jag drack något alls nu så det lär ju inte krävas mycket för att få mig på fall. Haha. Utöver det får jag se vad jag sysselsätter mig med. Finns fortfarande lite småpill här hemma, som vanligt. Tror att jag har tvättid ikväll också. Får kolla upp det. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0