Städ och hockey

Idag tog vi tag i tvätt och städ här hemma. Känns lite trevligare att ha det städat nu, framför allt när julgrejerna är framplockade och lite mer julgrejer skall införskaffas i morgon. Yay, shopping! :D

Nu på kvällen har jag roat mig med att vika och lägga in dagens tvätt och fick även tummen ur och laga ett par klädesplagg med hål i.

Kollade även hockeyn tidigare idag. Skulle jag inte gjort. Det vart ju inte direkt värt att betala för att se. Men jag kan inte klandra Frölunda egentligen med tanke på att hela dragkedjan saknas, det är massor med skador i laget på bland andra Kahnberg och målvakten Andersen och så har vi Joel Lundqvist som väntar på att diciplinnämnden skall fatta ett beslut. Men det ska väl ordna upp sig där med. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0