Nu så.. har vi fortfarande inte något vatten..

Fortfarande inget vatten i kranarna eller toaletten. Men nu har jag åtminstone hittat den tillfälliga kranen så att man kan hämta vatten i alla fall. Får bege mig ut snart igen och hämta lite till, hade bara med mig två flaskor nu eftersom jag inte var säker på att jag skulle hitta den alls. Så yay! Nu kan vi laga mat i alla fall, och tvätta händerna i iskallt vatten, och skölja ur toaletten, och ge hunden vatten att dricka. Nu jävlar är vi på väg mot ett modernt samhälle igen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur går det med vattnet, har det kommit tillbaka i kranarna ännu?

2011-12-02 @ 14:15:25
URL: http://nilakay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0