Mellandagsrea! :)

Igår när Oscar kom hem drog vi direkt ut till Knalleland för att spana in mellandagsrean. Skapligt mycket folk men ändå inte så mycket som jag trodde att det skulle vara, men jag är ju å andra sidan van vid att hänga i Göteborg vid mellandagsrean. Hittade 2 st långa koftor till mig på Cubus, en svart och en röd fick det bli. Älskar långa koftor som man kan ha till tights. Så gött att gå runt i och ha i skolan. På Gina Tricot köpte jag två klänningar och ett linne. Vi köpte oss även en blu-ray-spelare för 799:- och någon HDMI-kabel som saknades. Synd att sånt ska vara så dyrt.

Idag åkte vi in till stan i stället och jag hittade mig en likadan klänning som jag köpte under gårdagen på Gina tricot fast i svart så det fick bli en sådan men utöver det hittade jag ingenting. Köpte ett nytt skal till ajfönen. Kul att ha lite att byta med. :)

Nu ska jag väl försöka ta tag i kaoset i lägenheten. Helt galet att det kan bli så mycket grejer överallt på så kort tid. Gick i alla fall ner med alla kartonger i källaren igår. En av nackdelarna med att inte ha bil är att man inte kan bli av med onödiga kartonger och skit som man ändå inte kommer att ha användning för längre fram. 

Har ni hittat något kul på mellandagsrean? Eller fått något roligt i julklapp? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0