Lite lost.

Jag känner mig helt ur gängorna. Misstänker att det är mina nya piller som spökar. Läkaren varnade för att det kunde bli värre de första 4-6 veckorna innan de började hjälpa så det är väl bara att stå ut antar jag. Men det förklarar åtminstone min brist på energi. Eller. Energi har jag egentligen men inte till att göra något vettigt. Jag har ingen lust att träna eller ens försöka bättra på kosten just nu. Mina förhoppningar är att jag efter den här perioden då kroppen ska vänja sig vid tabletterna kommer att ha massor med energi till att göra vettiga saker. Energi som jag faktiskt brukade ha en gång i tiden, innan de här problemen startade. 

Min aptit har också förändrats. Jag blir hungrig mycket oftare. När jag blir hungrig får jag halsbränna och när jag äter mår jag illa. Misstänker att det beror på pillerna också. Sover dåligt gör jag också, men det behöver inte nödvändigtvis bero på pillerna. Sömnproblem har jag haft länge och det går i perioder. Jag vet också att det går över.

Men nog om det. Nu ska jag ta och göra något vettigt i alla fall och städa lite. Kanske drar mig ner till Maxi senare för att handla lite mat att ha hemma i veckan. Gör oftast det på söndagar eller måndagar men har inte orkat ta tag i det ännu. Ska även ta och plugga lite. Vore dumt att hamna efter redan första veckan. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0