Helgmys.

Helgen börjar lida mot sitt slut. Igår var vi en sväng på Knalleland med Isabell som införskaffade lite julklappar. Vi införskaffade lite vi också och är snart helt klara. Idag har vi inte gjort mycket. Alls. Bara slappdag. Har tittat lite Förhäxad, lite tv, spelat lite Sims 3, läst ut "pojken som kallades Det" ännu en gång. Har precis börjat läsa om Harry Potter-böckerna också. Mys!

För övrigt vill jag bara påpeka att halkmattor är värdelösa! Vi har en i badkaret och jag tycker det är asgött att ha när jag ligger i badet eftersom jag är så kort så har jag lite svårt att hålla mig uppe. :P Men när jag skulle kliva i badkaret förut för att ta mig en dusch gled mattan bort och resulterade i att jag slog i insidan av knät i badkarskanten. Smärta! :(

Nu ska jag återgå till Harry Potter och de vises sten!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0