Godkänt projektarbete

Idag hade vi examination av projektarbetet som vi skrivit på ett par veckor nu. Godkänt blev det och nu är äntligen kursen "demokratins villkor" över. På måndag börjar nästa kurs "specialpedagogiska perspektiv" på 7,5 hp, får se hur den blir. 

Var på gymmet en kort sväng förut också. Har inte varit där på jättelänge. Skamligt länge nästan. Men mitt fokus har det senaste legat på mitt psykiska välmående snarare än det fysiska. Jag vet att de två hör väldigt väl ihop, men någonstans måste man börja. Ska försöka komma iväg till gymmet minst två gånger per vecka nu i alla fall. Även om det bara blir korta besök så måste man som sagt börja någonstans. 

I morgon sticker jag troligtvis till Göteborg. Har inte meddelat mamma om det riktigt ännu men hon har inget annat val än att ha mig där. ;) Ska lämna Zita och gosa med mamma för sista gången innan jul. Ska även försöka träffa lite andra släktingar och vännner. Vi får se vad jag hinner med. Mysigt blir det i alla fall! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0