Bye bye Borås!

Har nästan inte sovit någonting inatt. Men det gör ingenting för idag är jag på strålande humör ändå. :) Lyckades packa klart allt igår förutom ett paket som är för långt för resväskan. Typiskt. Hade hoppats slippa ha en massa extrakassar. Men det får gå. 

När jag åkte ner förra året satt jag fast utanför gamla Ullevi i drygt en timma eftersom trafiken rörde sig i snigelfart. Ska bli intressant att se hur det går i år. Är förberedd på kaos i stan i alla fall. 

Nä, nu får jag lyfta fläsket och sticka iväg. Ska en sväng till Maxi innan också, om jag lyckas ta mig ner för backen med min enorma, jätterosa resväska. Fast.. ner kommer man ju alltid. :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0