Trötthet, saknad och saker att fixa.

Det finns inte riktigt ord för hur trött jag är just nu. Fick sovit en timma eller så inatt bara och har befunnit mig på vfu'n hela dagen. Inte fick jag sovit på tåget i morse heller på grund av den skummaste tågkonduktören jag någonsin träffat på. Det var nästan inget folk på tåget (bara jag och en till i den vagnen jag satt i). Konduktören kom fram, för att kolla biljetten antog jag och han kontrollerade alla biljetter i tåget förutom min (?). När han gått igenom tåget kom han tillbaka och satte sig mitt emot mig och började prata med mig som om vi känt varandra hela livet (hade aldrig sett människan förr). Nog för att han var trevlig, men alltså, det var bara skumt!

När jag kom hem var det lite väl tomt. De har varit här från djurskyddet idag och hämtat kaninerna efterrsom vi inte har möjlighet att ha kvar dom själva. Snyft! Hade redan fäst mig vid dom, trots att jag försökt göra allt i min makt för att inte fästa mig för mycket vid dom eftersom jag visste redan från början att de inte kunde stanna kvar. Nåja. De har det bra där de är åtminstone. Pluttarna! Saknar dom redan! <3

Ikväll hade jag inte tänkt anstränga mig alltför mycket. Ska skriva det allra sista i skolbloggen. Tänkte även ta och skaffa konto och registrera mig på de sommarkurser jag ska läsa. Dessutom ska jag ta och fixa så att jag är registrerad på boplats igen. Har inga planer på att flytta på ett bra tag men jag vet va erfarenhet att det är sjukt svårt att få lägenhet i Göteborg och näst intill omöjligt att få det som student så det är lika bra att skriva upp sig nu så kanske man kan få tag på något när det är dags att börja jobba sedan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller helt med dig där för har man inte hittat sin sak går det bara åt helvetet för om man ska vara ärlig så är det ju någon man ska leva med i hela sitt liv eftersom dom som är överviktiga har ju en viss förmåga att ha lätt för att gå upp i vikt, så det är ju något man gör i hela sitt liv och inte bara för ett tag. Men jag tror det kommer gå superbra när du väl hittat ditt sätt! Massa kramar

2012-05-30 @ 22:23:35
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0