Tiden går fort när man har roligt. :)

Sammanfattning av de senaste dagarna:

  • Vi har spelat in en låt i studio och mixat den. Min låt. Det känns ganska häftigt om jag får säga det själv.
  • Jag har umgåtts med Jimmy. Tittat på film och skrattat åt hans bonnebränna. Nog för att min är illa men hahahahahaha.
  • Pluggat.
  • Testat Geocaching. Det var skoj. Jag kommer bli beroende.
  • Blivit sönderbiten av myggor!!
  • Varit med finaste vän på förlossning. Det blev lyckligtvis ingen bebis, den kan allt stanna inne ett tag till.
  • Införskaffat "after bite" mot myggbetten. Gaaaaah va de har kliat!! MYGGJÄVLAR!
  • Haft genrep inför morgondagens examination. Det gick bra. Sjukt nervös inför den riktiga uppspelningen.
Nu: Skriva momentplanering, kanske trycka in sista ljudbesöket i portfolion, öva lite på spelandet inför i morgon, lösa korsord och sova! Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0