Musikprojekt avklarat!

Examination musikprojekt är avklarat. Jag avled inte av nervositet. Faktum är att när det väl började närma sig var jag inte ens tillnärmelsevis lika nervös som jag var på väg till skolan på morgonen. Konstigt. Jag är så stolt över min grupp och över mig själv. Jag tycker själv att det gick mycket bättre än förväntat med redovisningen. Det har varit väldigt roligt att göra detta musikprojekt och jag hade gärna hållt på med det ännu längre. Jag har sett en enorm utveckling hos mina studiegruppskamrater och även hos mig själv. Jag ser fram emot att få använda de kunskaper vi fått från denna termin och arbeta vidare med mitt eget musicerande. :)

Idag är det dags för sista vfu-dagen. Det borde egentligen ha varit avklarat för längesedan men eftersom jag lyckades bli sjuk en gång när jag skulle ut och en annan gång hade jag lyckats dubbelboka mig själv med både vfu och tenta så får jag göra det idag i stället. Är sjukt opepp. Eller ja. Det är roligt att komma ut och få träffa alla barn och min handledare. Jag trivs jättebra på min vfu-plats. Är dock opepp eftersom jag sovit så sjukt dåligt. Somnade vid 02-tiden efter mycket om och men på soffan och har vaknat titt som tätt hela tiden fram till dess att det var lika bra att gå upp. Värdelöst. Får sova när jag kommer hem sedan i stället för nu ska jag snart bege mig till bussen. Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy vad hemskt ditt bloggnamn lät reagerade på en gång och det är så sant, vet inte hur många gånger jag hade hört det "titta mamma en tjockis" kämpar själv med övervikten men gått ner 29 kilo dock massa kvar har gjort en GBP Massa kramar =)

2012-05-30 @ 17:27:37
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0