Klantigt var det här.

Jag har alltid varit klantig. Och dessutom har jag väldigt lätt för att få blåmärken. Ingen bra kombination. Allt som oftast ser jag mer eller mindre misshandlad ut. Att flytta är alltså ingen bra aktivitet för mig när man ska lyfta tunga grejer i trånga utrymmen. Den senaste veckan har resulterat i 10-15 blåmärken på armar och ben (mest från flyttkartonger). Jag har 2 bulor/blåmärken på huvudet/pannan. Ett från när jag rengjorde köket och missade att fläkten var så långt ner som den var och ett från när jag nyvaken skulle kliva av bussen i Borås och missade att taket var lågt. 

Under dagens städning har jag dessutom lagt mig till med en fin blodblåsa på vänstra stortån eftersom jag trampade på en skruv som av någon anledning låg på golvet i köket. Jorå så nu fattas det bara att jag ska stuka eller bryta något (peppar, peppar, ta i en jävla massa trä).

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0