Cykelpremiär.

Eftersom jag ändå har blåmärken och så överallt tänkte jag att jag lika gärna kunde köra på ett blåmärke i rumpan också. Jag och Pernilla tog oss en cykeltur till Ikea. Jag skulle byta lite matburkar som saknade en "knapp" ovanför ventilen. Opraktiskt. Passade även på att köpa några slevar och sådant eftersom jag inte riktigt gillar de som mamma har. Vi tog oss en sväng förbi coop, djuraffären och clas ohlsson också där jag införskaffade vätska till mig, ett block och lite gott till fjäderbebisarna och Zita.

Strax ska jag gå upp till torget och införskaffa lite ingredienser till tacos. Bengt-Åke kommer hit och käkar ikväll. Han har tjötat om tacos länge nu och eftersom jag är en sån fantastiskt snäll systerdotter så fixar jag det åt honom. Hepp hepp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tiden kommer din kropp att vänja sig vid att få lite smällar då å då och kommer då inte framträda lika tydligt :) Men det var kul att ta sig fram på annat sätt än gå/buss

2012-05-06 @ 22:51:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0