Cockpit

Det går framåt med musikprojektet i skolan. Nu känns det som att vi har en hel del att bygga på och förfina. Tror att det ska kunna bli riktigt bra det här. Är ni snälla kanske jag slänger upp ett ljudklipp med min låt någon dag. ;)

Just nu sitter jag i soffan och drömmer om sängen som jag inte orkar ta mig till. Sov knappa tre timmar inatt, plus en timma på bussen till Borås då. Körde en heldag i skolan med musikprojektet idag och när jag slutade kl.16 stack jag direkt till Göteborg där jag mötte Pernilla, Jessica och Johanna. Pernilla och Jessica hade gratisbiljetter till förhandsvisning av filmen "cockpit" som jag och Johanna snällt fick följa med på. :) 

Det är ingen film som jag hade betalat för att se men för att vara en svensk film så tycker jag ändå att den var helt okej. Skrattade på flera ställen även om mycket kunde ifrågasättas och en hel del var överdrivet och förutsägbart. Trevligt med bio i alla fall. :) 

Nu: Sova!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0