Måndagsnöjen.

Nu är jag hemma i Borås igen. Har haft en jättemysig helg även om hockeyn gick åt helvete. Vann ju åtminstone i lördags, matchen som jag inte tittade på, såklart.

Vägde mig på mammas våg i fredags. Resultatet slänger jag upp här senare. Måtten blir ett par dagar försenade men det får ju vara.

Innan jag roar mig med sådant måste jag plugga. Har massor med smågrejer att ta tag i. Ska skriva en mängd inlägg i skolbloggen, skriva paper till första litteraturseminariet samt fixa två kompletteringar. Den ena får dock vänta till i morgon eller på onsdag eftersom jag har det arbetet på skolans dator. 

Tänkte även att jag skulle försöka mig på någon form av mini-cirkel-träning här hemma. Kände att det inte gick alls så bra som jag hade velat på gymmet sist och då är det ju bara att öva. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0