Lite kaos.

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Därav den dåliga uppdateringen. Har mått piss inatt. Illamående och huvudvärk from hell! Oklart varför. Känner mig dock bättre nu, lite huvudvärk som hänger kvar bara. Idag har jag äntligen fått tummen ur och ringt till min VFU-plats så jag ska ut dit på torsdag. Insåg härom dagen att det inte var så långt kvar på terminen och att det var hög tid att boka in en massa dagar nu. När jag sedan kollade i kalendern fick jag lite mer panik när jag insåg att det inte fanns så många dagar att lägga in VFU-dagar på. Men det ska nog ordna sig. 

Nu ska jag sätta mig och pilla lite med skolbloggen. Ska även sitta och komma på vad jag ska göra för aktiviteter med barnen när jag är ute på VFU. Har lite småförslag men inget som jag känner mig jättebekväm med ännu. Ska även strukturera upp när och hur jag ska tentaplugga och kanske även ta tummen ur och skriva paper till litteraturseminarium 3. Måste skaffa böckerna till 4e också. Heej framförhållning!

Får väl bli en liten bloggpaus till dess att jag känner att jag har ordning på livet igen. Just nu är allt bara kaos. Pöss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0