Slappt

Ibland är det fantastiskt kul att gå på högskolan och jag förundras ibland över hur olikt det på vissa sätt är gentemot vad jag trodde att det skulle vara. Jag trodde när jag började på högskolan att jag inte skulle klara av det för att det skulle vara sååå mycket man skulle vara tvungen att läsa och skriva och att man skulle vara helt begravd i pappershögar.

Förra veckan spenderade vi som sagt i bildsalen där vi tillverkade egna instrument och personliga lådor av kartong, färg, trä, ståltråd, kapsyler och ja, allt man kan tänka sig. Vi skapade även varsinn blogg som vi ska skriva i ca 2 gånger/vecka.

Igår var vi lediga. Idag spelade vi gitarr i tre timmar och förberedde oss inför morgondagens redovisning där vi på ett roligt sätt ska berätta om oss själva, mer eller mindre. På torsdag och fredag är vi lediga.

Slutsats: Ibland är det jävligt slappt och oftast är det fruktansvärt roligt att gå på högskolan. Särskillt med alla fantastiska klasskamrater man har. :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då passar det ypperligt att du kommer ner till helgen och festar lite granna :) plz

2012-01-24 @ 17:45:20

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0