Träningen igår!

Är inte fullt så död i kroppen idag som jag väntat mig. Träningen igår gick också bättre än förväntat. Jag orkade mycket mer än jag trodde att jag skulle göra så det kändes toppen! Körde igenom hela kroppen, framför allt ben och rygg. Benövningarna var riktigt jobbiga, kändes som om musklerna i benen skulle börja brinna. :O Ett bevis på att de behöver tränas mer. Gjorde lite sit-ups för att träna magen och där är jag verkligen förvånad över hur mycket jag orkade. 60st sammanlagt. Så. Jävla. Nöjd! :D

Idag blir det promenad till och från skolan. Har redan fått i mig min frukost som jag förberedde igår så än så länge är jag nöjd med dagen. Hade jag bara sluppit examinationen i skolan så hade allt varit toppen. :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Det är bara att kämpa på! Heja Heja:)

2012-02-14 @ 10:44:29
URL: http://borgelssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0