Smoothie till frukost

Precis varit ute på min promenad, tog en sväng genom området, ner mot Maxi och sen upp för backen hem. Den backen var INTE att leka med idag. Skoskav sen igår har jag också, men köpte Compeed på Maxi så nu ska det nog bli bra igen. Tänkte dela med mig av receptet på smoothie jag fick av min PT eftersom jag har svårt att få i mig frukost på morgonen så är det enklare med en smoothie än t.ex mackor. Mycket gott blir det. :)

  • Kvarg 1% (även kallat Kesella)
  • ca 1 kapsyl med Fun Light-saft
  • Bär (personligen föredrar jag hallon), frusna eller inte beroende på hur kall du vill ha din smoothie
  • Vatten, mer eller mindre beroende på hur flytande du vill ha din smoothie.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0