Onsdag.

Lite jämnare humör idag trots att jag somnade sjukt sent inatt. Jag som hade vant mig vid att somna tidigt. :( Nåja, det kanske vänder igen. Hatar sömnproblem!!

Om ett tag ska jag packa väskan och bege mig till gymmet för ett PT-pass. Känns gött att göra något vettigt idag i alla fall. Det enda jag gjort hittills är att städa lite i köket och testa mitt Singstar svenska hits som jag fick hem igår. Såg att skivan var lite smårepig och var tvungen att kontrollera så att det funkade som det skulle ändå. Det gjorde det.

Har Singstar 80's på väg hem också. Och eye toy + sports-spel. Så nu får det vara nog med budande på Tradera denna månaden. Bjöd på ett spel till som jag förlorade för att någon bjöd över med 2:- sista minuten. Snacka om aggressionsproblem. Vet alltså inte om det är bra för mitt humör att sitta på Tradera. 

Insåg igår kväll att jag inte uppdaterat min skolblogg på ett tag och att jag inte heller skrivit mitt paper eller ens skaffat litteraturen till första litteraturseminariet som är nästa vecka. Hoppsan! Ska försöka få lite ordning på det ikväll hade jag tänkt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0