Matlådor

Idag har jag gjort iordning maassor med matlådor. Lite drygt 5 timmar spenderade jag i köket. Uscha! Resultatet blev 21 fyllda matlådor. Gjorde chili con carne, pastagratäng, rödspättafilé m. fisksås, kycklinggryta med taco och kycklinggryta med tikka masala. 

Gjorde även iordning kokt torsk med äggsås men den såsen blev ingen hit. Har bara gjort den en gång innan men då lyckades jag riktigt bra. Idag blev den både alldeles för tunn och ALLDELES för stark! Skyller på att jag gjorde den sist av allt när jag var redigt trött på att stå i köket. 

Har lämnat en del disk och har inte orkat rengöra spisen så det får jag ta tag i tomorrow. Annars ska jag undvika köket in i det sista resten av veckan. Nu får det bli lite sömn tror jag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0