Bilder från shoppingen.

Nu är jag inte rastlös längre. Har diskat, vikt och lagt in ren tvätt, organiserat i skåpet i köket, rensat smutsig tvätt, slängt skräp, plockat iordning i alla rum och fotograferat två av dagens köp.



Alla lådor och lock längst ner samt de på andra hyllan nedifrån längst till höger är från dagens köp. :)



Köpte mig en gym ball på Stadium som jag kan ha och göra lite extra övningar då och då. Skulle kosta 199:- men hade lite kvar på presentkortet jag fick i födelsedagspresent så betalade bara 47:-.. alldeles lagom. :)

Nu ska jag nog hoppa in i en snabbdusch och sedan lägga mig i sängen och läsa lite som avslutning på en perfekt dag. Finns ändå inget vettigt på tv'n. Sov gott alla!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0