"All over the place"

Idag är en sån där dag då mina känslor är lite "all over the place" vilket verkar vara det nya uttrycket att tillämpa. Igår gick jag hem tidigare från skolan på grund av illamående. Vaknade illamående idag också. (Nej, jag är inte på smällen). Skippade alltså skolan idag också och tänkte att jag kunde passa på att få göra något vettigt hemma mellan mina illamående-attacker. Men inte då. Illamåendet avtog i förmiddags men jag har likt förbannat inte fått något vettigt gjort. Strunt i det. Tar nya tag i morgon.

I morgon är det gymmet som gäller igen. Känns som att det behövs nu. Känner mig inte alls motiverad idag, oklart varför. Men dessa dagarna är inte direkt oväntade. Får ge gärnet på gymmet i morgon så känns det kanske bättre sedan. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0