Jag vann!

Awiiee, jag vann min första auktion på Tradera. Vet inte vad jag tycker är roligast: Att jag kommer få hem eyetoy med spel för en billig peng eller att jag vann. Haha. Tur att man är lättroad.

Rastlös är jag också. Lite jobbigt. Det liksom kryper i benen. Efter hockeyn ska jag nog göra det som jag var grym på i tonåren: kvällsstädning. Nu blir det inte så sent som det var då, då det var mer mitt-i-natten-städning. Men så kan man ju inte hålla på när man börjar bli gammal.

Men först ska jag se klart på hockeyn. Än så länge står det 5-1 till Frölunda mot Linköping men vi fick nyss en utvisning på oss så det hinner kanske jämnas ut lite mer men det känns som att segern är vår. Riktigt bra spelat idag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0