Andra veckan!

Även denna veckan tycker jag inte att jag varit så strikt som jag borde varit. Trots det har ser jag resultat på siffrorna i alla fall. Har försökt vara ute och gå en hel del även om jag inte varit i skolan. I onsdags tränade jag med min PT på gymmet. Vi ökade vikterna på de flesta maskinerna och testade lite nya sorters sit-ups på slutet vilket har gjort att jag nu har träningsvärk i magen. Bara det inte blir värre än det är nu så är det lugnt. :) Här är de nuvarande siffrorrna i alla fall: 



Den kommande veckan ska jag lägga mer fokus på kosten. Framför allt måste det bli ännu mer strikt kring godiset då det fortfarande slinker ner alldeles för mycket. Jag har ju trots allt lyckats sluta med colan så godiset borde inte vara något problem. Å andra sidan har jag Loka som substitut till colan. Får hitta något hälsosamt substitut till godiset också.

Efter tips från min PT ska jag även börja göra fler matlådor. I stället för att laga mat varje dag blir det en eller två matlagningsdagar i veckan. Ska införskaffa fler matlådor i morgon. På så sätt blir det lättare att kontrollera storleken på portionerna och det blir lättare att undvika att ta fler än en gång. Tror det blir bra det. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan va duktig du e!! Ett tips är att dricka light/zero cola för o dämpa sötsuget. Jag kör mycket micropopcorn med och alltid banan hemma/i väskan. Man blir mätt, får socker och det är enkelt o ha med sig :) Fortsatt lycka till!!

2012-02-24 @ 22:15:45
URL: http://frokenjessica.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0