Trevlig kväll.

Det blev en riktigt trevlig kväll. Började med bowling på Star bowling. Förlorade, inte  helt oväntat. Är kass på bowling men tycker det är skoj ändå. Stack hem och spelade en massa buzz och buzz junior med sällskapet. Najs även om jag förlorade där med. Nu har de precis lämnat mig och jag ska ta mig till sängen omgående. Behöver. Sova. Nu. 

I morgon är det sista rycket som gäller i lägenheten. Kompensera för allt som inte blev gjort idag. Ska se till så att jag får ordning i köket framför allt. Lite knepigt att ta tag i kosten om man inte har ett städat kök att laga mat i. Vägrar att laga mat i ett stökigt och rörigt kök, det är det absolut värsta jag vet och då är jag inte pedantisk. Hatar bara känslan av kaos när man ska laga mat. Det är oftast tråkigt nog ändå.

Nej, sova var det ja.

Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ja visst gör det! Helt ok faktiskt :) Första veckan kommer upp på söndag=)

2012-05-02 @ 21:39:01
URL: http://overleva.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0